dissabte, 17 de setembre del 2011

Qui és qui (1): JAUME RIU RATERA

Va vinga que seré el primer...
Jo sóc el Jaume Riu Ratera visc a Sallent on vaig nèixer un 11 d'agost de 1963, estic casat i tinc una filla de 20 anys, tan la meva dóna Dolors, com la meva filla Laura, canten a la coral, ah i també la meva germana la Imma.
A la meva vida professional sóc fuster de fet tinc una fusteria a Sallent, que va fundar el meu rebesavi el 1883 i jo sóc la cinquena generació, però a més a més sóc el director de les corals Coral Jove Clau de Sol (conjuntament amb la Sílvia Camprubí)  i La Troupe del Riu que és la mare del nostre cor de gospel i també de La Coral del Peguera de Manresa. També he estat cantaire de l'Escolania Parroquial de Sallent, cantaire i pianista de la Coral La Nova Harmonia i director de les Coral Infantil Saltirons del Llobregat i Coral Juvenil Nova Albada de Sallent així com de les Coral Infantil Sant Bertomeu i Grupo Juvenil Xirois de Casserres, a més de flabiolaire a la Cobla Bages de Manresa. Sóc compositor de sardanes per cobla, n'he fet més de 30 i he escrit quatre llibres "Sallent i la Sardana" (2002), "Sallent i el Cant Coral" (2007), "Coral Jove Clau de Sol 10è aniversari 1999-2009" (2009) i "Sallent recull gràfic 1883-1975" (2010) aquest escrit conjuntament amb el Ferran Sánchez. També escric a la Revista local L'Esparver.
Dins la coral juntament amb la Vicen som com diu la nostra estimada amiga Marta "els jefes" , formem l'equip directiu ella com a directora musical i jo com una mena de director general. Estic segur que com l'anterior viureu un curs fantàstic!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada